BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at blive en vigtig del af vores lille team og brænder du for personligt salg og på at give vores kunder en god oplevelse, er du måske den person, vi søger.
Har du ligeledes tidligere arbejdet i butik, har en relevant uddannelse eller erfaring og måske endda tidligere arbejdet med boliginteriør, er det uden tvivl lige netop dig. For at få succes i jobbet, skal du motiveres af personlig kundekontakt, udvise overblik og evne og kunne prioritere de mange forskellige opgaver.
Vi forestiller os, at du som person:
- Har en positiv energi, er smilende, har situationsfornemmelse, formår at skabe en god stemning i butikken samt være en god og opmærksom sælger - Vi er en lille butik og vi lever af at give gode kundeoplevelser.
- Du er proaktiv, selvigangsættende og lidt af en blæksprutte, da der er mange forskellige arbejdsopgaver hver dag - Derfor er det vigtigt, at du kan prioritere og bruger din tid rigtigt, også når der er travlt.
- Er fleksibel og kan arbejde inden for vores åbningstid – typisk hverdage fra 8.00 til 18.00 samt hver 2. weekend.
Konkret vil dine opgaver i den daglige drift være:
- Servicere og vejlede vores kunder, så de bliver mødt med smil og et højt serviceniveau.
- Plukke, pakke og sende webordre dagligt.
- Forskellige opgaver inden for lagerstyring og vareopfyldning.
- Daglig rengøring af butik.
- Svarer på kundemails og tage telefon.
- Vedligeholde webshop og oprette nye produkter.
- Planlægning og gennemførelse af salgsaktiviteter i butikken i samarbejde med Sofie.
Vi vægter, at du har følgende kvalifikationer:
- Erfaring fra et tidligere job med ansvar, salg og service.
- Du kan håndtere mange bolde i luften og få landet dem inden dagen er omme.
- Indblik i brugen af forskellige IT systemer, woocommerce, shipmondo, sociale medier og hurtig til at lære dem du ikke kender.
Du kan forvente:
- En energisk hverdag med højt tempo og uhøjtidelig omgangstone
- Et godt arbejdsmiljø med god stemning
- Høj grad af ansvar og mulighed for at sætte dit præg på butikken.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt og gerne senest i starten af november.
Jobbet kan være fast med op til fuld tid i løbet af november og december og herefter ca. 25 timer pr. uge. Alternativt er vi også villig til at ansætte på mere variable timer som juleassistance i november og december.
Ansøgning
Lyder stillingen som noget for dig, kan du søge stillingen via linket. Vi afholder løbende samtaler til stillingen, så søg hellere i dag end i morgen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ann-Sofie Munk Hansen på kundeservice@remixbysofie.dk eller telefonnummer 25 71 61 71.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Ase Selvstændig, Frederikssundsvej, 180D, 2700 Brønshøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135305