Administrativ koordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du udfolde og udvikle dine kompetencer inden for administration, planlægning og styring?

Vi søger en ny kollega, der kan gøre en forskel ved at skabe struktur og sammenhæng på tværs i en enhed med en kompleks opgaveportefølje. Kom og bliv en del af en styrelse, hvor dine kolleger brænder for kulturlivet og danske slotte, og hvor vi har stor frihed til at tilrettelægge vores egen hverdag.

Om Jobbet
Vores nye kollega bliver en del af et team på fem medarbejdere, der arbejder med udvikling og styring i enheden Udvikling og Koncern It. Vi understøtter enhedens interne arbejdsgange og vores opgaveportefølje spænder vidt fra strategi, opgave/projektstyring og sagsbehandling til informationssikkerhed og databeskyttelse. Vi er en it-afdeling som arbejder med drift og udvikling af systemer på kulturområdet og som har en tæt relation til direktion og ledelse. Teamet Udvikling og Styring er et centralt bindeled mellem enheden og topledelsen og med en stor kontaktflade ud i forretningen og i Kulturministeriets departement.

Din rolle
Som vores nye medarbejder bliver du en central nøglespiller for 25 kolleger og enhedsledelsen. Du vil få en hverdag, hvor opgaverne er meget forskelligartede og hvor du i samarbejde med dit team, skal sørge for drive og holde styr på enhedens opgaver og projekter.  

Dine opgaver vil omfatte
Fælles for dine opgaver er, at du skal løse en bred pallette af faste og løbende  administrative opgaver til støtte for hele enheden.

Du vil komme til at løse følgende faste opgaver:

  • Ansvarlig for enhedens årshjul.
  • Mødeforberedelse og opfølgning på diverse enhedssager til direktions- og chefmøder.
  • Planlægning og afvikling af møder i enheden, bl.a. enhedsmøder og enhedsseminarer.
  • Løse forskellige administrative opgaver sammen med vores informationssikkerhedskoordinator, f.eks. håndtering af databrudssager.
  • Planlægning af onboarding/offboarding af medarbejdere.
  • Drive og sikre processer omkring APV-opfølgning og medarbejder- og kompetenceudvikling
  • Varetage andre administrative opgaver, som f.eks. fakturahåndtering og lettere økonomistyring.

Du vil løse dine opgaver i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet, hvor vi bakker hinanden op og sparrer med hinanden om opgaveløsningen.
Dine faglige og personlige egenskaber

Det er essentielt, at det falder dig naturligt at være et skridt foran, holde overblik og være initiativrig i forhold til planlægning og opfølgning på opgaver. Derudover er det vigtigt, at du kan sikre solide sagsgange og systematisk opfølgning på stort og småt, samt at du trives i en rolle, hvor faste administrative driftsopgaver samt ad-hoc opgaver skal løses side om side.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er struktureret og løbende har øje for at forbedre arbejdsprocesser
  • Er serviceminded og fleksibel
  • Formår selvstændigt at prioritere dine opgaver
  • Er udadvendt og trives i samarbejde med andre
  • Er god til kommunikation i både skrift og tale

Har du ydermere kendskab til at arbejde i Excel og med digital sagsbehandling (vi bruger Public 360) er det en fordel, men ikke et krav. Vi sørger for den nødvendige oplæring.

Om dig

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for os. Du kan have en kontoruddannelse eller være akademiker – det vigtigste er, at du kan se dig selv i stillingen og har lyst til at sidde i en central administrativ funktion.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen. Der vil være mulighed for hjemmearbejde.

Information og ansøgning

Synes du, at jobbet lyder som noget for dig og vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte enhedschef Lars Guld Fuglsang på lgf@slks.dk / tlf. 2266 7666 eller team-koordinator Mette Nørvang Jensen på mnj@slks.dk / tlf. 2544 2701.

Du kan læse mere om Slots- og Kulturstyrelsen på http://slks.dk

Ansøgningsendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.slks.dk/job senest den 10. august 2023. Du bedes vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 33.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Slots- og Kulturstyrelsen, H.C. Andersens Boulevard, 1553 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170816&DepartmentId=6071&MediaId=5

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877008

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet