BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med regnskabsopgaver i et engageret økonomikontor, som varetager alle styrelsens økonomiopgaver fra Finanslov til regnskabsaflæggelse. Så er du måske vores nye kollega!
Trafikstyrelsen søger en regnskabsmedarbejder på 30 timer, primært til kreditoradministration og rejsefunktionen.
Om kontoret
Styrelsens økonomikontor består af to primære teams; Budget- og analyse, som varetager opgaver som Finanslov, intern budgettering samt forskellige analyser og regnskab med debitor-, kreditor- og controllingopgaver samt rejsebestilling og afregning. Styrelsens arbejde med finansiel kontrol er også placeret i regnskab.
I regnskab vil vi gerne sikre en høj kvalitet i vores udførelse både for at kunne levere et retvisende regnskab, og da det anvendes til opfølgninger og analyser af vores kollegaer. Herudover er der også fokus på at undersøge nye muligheder, som kan gøre arbejdet nemmere, øge kvaliteten og reducere risikoen for fejl.
Trafikstyrelsens regnskaber indeholder et almindeligt driftsregnskab, men der er også en del tilskudsadministration. Styrelsens økonomi er kompleks med flere finansieringskilder, hvorfor det er meget vigtigt, at konteringen af alle udgifter sker korrekt i henhold til styrelsens registreringsramme.
Om stillingen
I kreditorfunktionen kvalitetskontrolleres de fakturaer styrelsen modtager, inden de konteres efter opgave, kontor og finansieringskilde og sendes videre ud i behandlingsflowet. Der følges løbende op på, at fakturaerne bliver varemodtaget og godkendt, så regningen bliver betalt til tiden. Herudover varetages vejledning og support til medarbejdere ifm. godkendelsesprocessen.
Rejsefunktionen bestiller alle styrelsens rejser og udarbejder efterfølgende rejseafregninger for medarbejderne og vejleder løbende medarbejderne i forhold til styrelsens rejseretningslinjer. Rejsefunktionen følger også op på, at medarbejderne afleverer dokumentation til rejseafregningen indenfor styrelsens tidsfrister og er i løbende kontakt med medarbejderne for at sikre at afregningerne bliver udarbejdet korrekt.
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund skal være regnskabsmæssig – du er evt. kontoruddannet og gerne med erfaring fra kreditoradministration og rejseafregning.
Som person er du en omhyggelig, systematisk, positiv og proaktiv teamplayer med ansvarsfølelse for arbejdsopgaverne. Du udviser en ”kan og vil”- attitude, når opgaverne skal løses.
Derudover forventer vi, at du:
- har erfaring eller kendskab til regnskabssystemer – gerne Navision, IndFak, RejsUd mv.
- vægter service højt og har øje for, hvordan du hjælper bedst muligt i forhold til både interne og eksterne kontakter.
- har en god talforståelse
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 30 timer. Løn efter kvalifikationer og ansættelse efter gældende HK-overenskomst.
Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Interesseret?
Du kan få mere at vide om stillingen hos økonomichef Tina Henriksen ved at sende en SMS på tlf. 41 78 03 21, så ringer Tina tilbage (ferie i ugerne 29-31).
Sådan søger du
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis. Send din ansøgning samt eksamensbeviser via Trafikstyrelsens ansøgningsportal på www.tbst.dk senest torsdag den 16. august 2023 kl. 12:00. Vi forventer at afholde samtaler d. 23. og 24. august.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Trafikstyrelsen, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171061&DepartmentId=9143&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881146