BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er så heldige at opleve en stigende tilgang af kunder, og vi søger derfor en dygtig og engageret person, der kan udføre andelsboligvurderinger i forbindelse med salg.
Jobbet
Du skal trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker på daglig basis.
Som vurderingsperson er det afgørende, at du er åben, udadvendt og kommunikerer klart og præcist. Du vil blive ansvarlig for at vurdere forbedringer og løsøre i andelsboliger, og derfor er en omhyggelig og struktureret arbejdsgang afgørende, samtidig med at du kan håndtere opgaver med korte deadlines.
Du vil sammen med vores koordinator være tovholder og styre dine egne vurderinger fra indgåelse af aftale med klienten til overlevering af materialet, og dine hverdage vil foregå både på kontoret i Brønshøj og ude hos de respektive andelsboligforeninger.
Kvalifikationer
Som vurderingsperson hos os, skal du være i stand til at arbejde selvstændigt.
Hvis du tidligere har arbejdet med andelsboligvurderinger, er det bestemt en fordel, men det er ikke en betingelse, da vi sørger for grundig oplæring i vores processer og tilgang. Det vigtigste er, at du er motiveret for at lære og udvikle dig inden for andelsboligvurderingsområdet. Du skal være bruger af MS Office pakken.
Vi forventer at du:
- Har en faglig baggrund som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende
- Har en grundlæggende viden om byggetekniske forhold.
- Er ansvarlig og er pro-aktiv
- Trives med at have mange bolde i luften på én gang
- Kan arbejde selvstændigt og indgå i et samarbejde med dine øvrige kollegaer
- Er struktureret
- Har gode evner til at kommunikere internt og eksternt både i skrift og tale
- Selvstændigt udarbejder andelsboligvurderinger
- Medvirker til udarbejdelsen af tekniske notater samt vedligeholdelsesplaner
- Deltager i førregistreringer, mangelgennemgange, afleveringsforretninger, 1-års- og 5-års eftersyn.
- Kommunikerer med alle relevante parter
Vi tilbyder dig….
…et afvekslende og udviklende job i et uhøjtideligt miljø, med en til tider travl og udfordrende hverdag i et godt arbejdsmiljø samt til en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.
Vi går meget op i den enkeltes trivsel og hverdag. Hos os det vigtigt, at der plads til det hele menneske, idet vi mener, at det styrker arbejdsglæden og produktiviteten.
Vi arrangerer løbende hen over året en række arrangementer, så som julefrokost, sommerfest, koncerter samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere.
Lyder det som noget for dig?
Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til os på info@omby.dk
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte os på 8181 4010.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Omni Bygningsrådgivning ApS, Kobbelvænget, 2700 Brønshøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032150