BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er et stort velfungerende ambulatorium med høj faglighed, godt arbejdsmiljø og med en bred repræsentation i alle aldersgrupper og anciennitet fra 2 til 30 år. Ens for os alle er, at vi brænder for arbejdet omkring patienter med brystkræft. Omsorg og udvikling er nøgleordene i forhold til sygeplejen og behandlingen til patienterne.
Sygeplejerskerne i ambulatoriet mødes hver morgen til undervisning, faglig sparring og erfaringsudveksling.
Sygeplejerskerne i ambulatoriet indgår i et tværfagligt samarbejde med de læger og sekretærer, der er tilknyttet vores team. Hver tirsdag mødes vi til tværfaglig konference.
Vi er opdelt i 3 grupper. Alle patienter har en kontaktsygeplejerske og – læge, således at patienterne ser færrest mulige personaler, når de er i forløb hos os. Patienterne indgår i forskellige protokoller, som led i at forbedre behandlingen til patienterne.
Opgaverne i ambulatoriet er mangeartede og kan bl.a. fordele sig på følgende områder:
- Sygepleje til kvinder og mænd, der er opereret for brystkræft og som skal have efterbehandling i form af kemoterapi, antistofbehandling, immunterapi eller anti-østrogenbehandling. Denne behandling er med til at helbrede hovedparten af patienterne. Sygeplejersken varetager sammen med lægen informationen ved den første samtale, giver kemobehandlinger og varetager den sygepleje, der relaterer sig til behandlingerne. Fokus vil her være afhjælpning af bivirkninger, den psyko- sociale omsorg og senere fokus på tilbagevending til hverdagslivet efter endt behandling.
- Samarbejde med klinisk forskningsenhed ved protokollerede behandlinger.
- Sygepleje til patienter med tilbagefald af deres brystkræft, som enten får kemoterapi eller anti-hormonbehandling. Disse patienter kan have et forløb, der strækker sig over flere år. Sygeplejen til patienterne er kompleks og kræver, at du som sygeplejerske kan mestre det kommunikative omkring den svært syge patient og kan inddrage de tværfaglige samarbejdspartnere, så patient og pårørende oplever at få den nødvendig støtte.
- Vurdering af og konsultationer med akutte patienter før evt. indlæggelse i sengeafdeling.
- Telefonkonsultation med henvendelser fra vores patienter.
- Administrativt arbejde i form af dokumentation, opfølgning på indgåede telefonopkald/SP-Inbasket og koordinering af forløb herunder primærsektor og palliative enheder, samt opgaver relateret til ansvarsposter.
Vi ønsker os en kollega, der:
- Meget gerne har 2 års klinisk erfaring.
- Er fagligt engageret og har erfaring med pleje og behandling af onkologiske patienter.
- Trives godt med at være i et afsnit, hvor patienten er omdrejningspunktet.
- Arbejder udviklingsorienteret.
- Arbejder struktureret og kan prioritere sin arbejdsdag.
- Arbejder selvstændigt og kan sparre og reflekterer i mindre teams.
- Evner at arbejde i og tillære sig nye it-systemer.
- Ønsker med sit engagement at medvirke til et godt arbejdsmiljø.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer fra d. 1. oktober 2023 eller efter aftale.
Arbejdstiden er hverdage fra kl. 8-15.30 (weekend lukket). Der vil være vagter til enten kl. 17.00 ca. hver 2. uge. Fremadrettet vil du kunne deltage i vagtarbejdet i afdelingens sengeafsnit i weekender og på helligdage svarende til to vagter hver 6. uge.
Du er velkommen til at ringe og høre mere om stillingen hos: oversygeplejerske, Trine Toft Lundbye, tlf. 35454339 eller klinisk sygeplejespecialist, Helle Gyldenvang, tlf. 35459578.
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Løn- og Takstnævn.
Ansøgningsfrist er d. 28. august 2023
Samtaler forventes afholdt om formiddagen den 30. august 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250629&DepartmentId=21931&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876757