Kickstart din karriere som Customer Support

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Det her er ikke det typiske sælgerjob - jobbet drejer sig udelukkende om autentisk og suveræn rådgivning og kundeservice! Vi søger energiske personligheder til kundeserviceteamet, hvor det handler om at lytte, rådgive og få kunderne til at føle sig hørt. SÅ vil du være med til at give Allentes kunder en suveræn kundeserviceoplevelse og vil du være med til at skabe kundeservicen i verdensklasse sammen med resten af det dedikerede team? Så søg nu.

Arbejdspladsen er rangeret den 11 bedste arbejdsplads i verden anno 2022, og gør en dyd ud af både at sikre medarbejdernes velvære. Virksomheden er førende inden for outsourcede serviceoplevelser, og er specialister i at håndtere kundeservice, teknisk support og rådgivning for en bred vifte af virksomheder. Du får muligheden for at blive en del af et dedikeret og entusiastisk team som supporterer kunden Allente – en sammenslutning af Canal Digital og Viasat. Virksomheden er centralt placeret ved Amager Strand, lige ved Femøren metrostation.

Du vil spille en afgørende rolle i at levere førsteklasses kundeservice

Din fornemmeste rolle er at levere suveræn kundeservice og rådgivning til Allentes abonnenter. Du får en varieret hverdag, hvor du skal vejlede eksisterende kunder, for at bringe den bedste underholdning ind i deres hjem. Der lægges stor vægt på oplæring og sparring, så du føler dig tryg, før du skal supportere kunderne. Virksomheden lægger vægt på kundetilfredshed, såvel som medarbejdernes trivsel og velvære.

Vi leder efter DIG!

Hvis du søger en arbejdsplads der er præget af diversitet og humor – så er dette job for dig. Vi søger medarbejdere, der:

  • Har gode kommunikationsevner og behersker både dansk og engelsk
  • Er holdspillere og som kan samarbejde med kolleger på tværs af teamet
  • Er motiverede og har en positiv indstilling
  • Søger både faglig og personlig udvikling
  • Brænder for at give gode kundeoplevelser

Skal du med på holdet?

Hos vores kunde tilbydes du en spændende stilling, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine kompetencer og skabe en meningsfuld karriere. Virksomheden brænder for deres medarbejdere og investerer i den faglige og personlige udvikling. Der vil på sigt være mulighed for, at du kan ansøge om at blive en del af virksomhedens udviklingsprogram, hvor du kan påtage dig opgaven som supervisor. Tonen på arbejdspladsen er uformel og de gør en dyd ud af, at man glæder sig til at møde på arbejde.

Derudover kan du forvente:

  • Opstart på følgende datoer: 7/8 + 28/8
  • En arbejdsuge på 30-37 timer
  • Arbejdstider fordelt:
    • Mandag-torsdag: 09.00-19.00
    • Fredag: 09.00-17.00
    • Weekend & helligdage: 10.00-16.00
  • Løn afhængigt af dit serviceniveau
  • Tillæg i aftentimerne, weekend og helligdage
  • Pension og en løntrappe
  • Suveræn kantineordning gennem Meyers kantine

Adecco varetager rekrutteringsprocessen for virksomheden. Du vil ansættes gennem Adecco i 13 uger, med henblik på en fastansættelse hos virksomheden.

Vil du være en del af fællesskabet? Ansøg allerede i dag ved dit CV og ved at besvare nogle indledende spørgsmål! Kontakt Sales and Staffing Assistant, Emma Lønberg, på emma.lonberg@adecco.dk eller på 60436597, hvis du har spørgsmål til din kommende jobrejse.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Adecco, Falkoner Alle 1, 4. sal, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.adecco.dk/jobannonce/?ID=150353&linkref=111595&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877637

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet