Hulahophuset søger en pædagogisk assistent og en pædagogmedhjælper

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe det fælles bedste for alle børn, og er du en god medspiller i arbejdsfællesskabet?

Så er Hulahophuset lige noget for dig. Her ser vi mennesket først og er optagede af at skabe høj kvalitet og nærvær i relationsarbejdet i samværet med børnene.

Hulahophusets grundværdier er, at vi alle har lige ret til deltagelse i fællesskabet, og at vi møder barnet og hinanden med nysgerrighed og omsorg ved hvert møde, og at vi på tværs af medarbejdere støtter bedst op om hvert barns trivsel.

Vi prioriterer højt, at alle voksne kender alle børn og omvendt, så selvom du bliver tilknyttet en stue i et team, hvor du har din daglige gang, skal du også være indstillet på at arbejde på tværs med den resterende børnegruppe i vuggestuen og børnehaven.

Vi har udvikling og refleksion i højsædet
Vores tilgang til pædagogikken og relationsarbejdet er, at vi arbejder og reflekterer sammen på stuen, i teams og i det store arbejds- og læringsfællesskab. Vi giver hinanden gode ideer og vækker fagligheden og refleksionerne hos hinanden, uanset om din rolle er som medhjælper, PAU, vikar eller uddannet pædagogisk medarbejder.

Og nu lidt om dig

Du er den helt rigtige medarbejder for os, hvis du er

  • Nysgerrig og hjertevarm – vi brænder for alle børns udvikling og trivsel på tværs af hele huset.
  • Initiativrig og åben for sparring med dine kollegaer, din stemme er vigtig, og sammen finder vi den bedst mulige praksis for børnene.
  • En god medspiller i arbejdsfællesskabet – vi udvikler vores praksis gennem refleksion og handling, vi kender alle Hulahophusets værdier og rammer, og vi er alle medansvarlige for at skabe udvikling og trivsel for alle.
  • God til at finde veje og muligheder. Vi prioriterer en god feedbackkultur, hvor vi leder efter ressourcer hos både børn, kollegaer og familier frem for at finde fejl.
  • En højkvalitetsinstitution med fokus på det gode samspil
Hulahophuset er børnenes hus. Vi tager altid udgangspunkt i børnenes behov, interesser og udviklingspunkter. Hos os kommer børnenes behov altid før forældrenes og personalets. Som voksne er vores opgave at være nysgerrige, imødekommende og respektfulde.

Vi arbejder oftest i små grupper, fordi vi ved, at det er her de gode og nærværende samspil kan ske. Her får vi mulighed for at skabe tryghed for børnene og tale med dem om, hvad vi oplever sammen. Det betyder, at du som medarbejder skal have lyst til og mod på at have ansvaret for din egen børnegruppe, og vi ønsker os også, at du kan bevare et overblik og på den måde være deltagende i arbejdsfællesskabet.

Hulahophuset er placeret i nærheden af Nørrebros Runddel og huset er normeret til 136 børn fordelt på fire vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper. Vi er fordelt i to bygninger med grupperum, fællesrum, atelier, en stor legeplads, en gymnastiksal og meget mere. Vi har virkelig gode rammer og muligheder for at skabe udviklende læringsmiljøer for børnene.

Forældrepartnerskab er en grundværdi for os. Vi har uden tvivl nogle skønne unger – og nogle mindst lige så skønne forældre. I Hulahophuset vægter vi åben kommunikation med forældrene, vi bygger nemlig hverdagen op sammen med dem og tager imod ideer, hjælp og feedback.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt og med start 1. september eller snarest muligt.

Hulahophuset har åbent mandag-torsdag kl. 7-16.45 og fredag til kl. 16.30.

Løn er i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Er du blevet nysgerrig, og vil du være med til at lave noget, der på mange måder er anderledes end det, du kender fra andre institutioner? Så er du er meget velkommen til at kontakte pædagogisk leder Victoria Crone på 5146 5577 for at stille spørgsmål. På grund af sommerferie træffes Victoria først fra d. 7. august.

Du kan også læse mere om Hulahophuset på vores hjemmeside: https://hulahophuset-kk.aula.dk/

Hvis du synes, at stillingen lige er dig, glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV.

I forbindelse med ansættelsesprocessen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer.

Søg via linket senest torsdag den 10. august 2023
Vi afholder samtaler tirsdag i uge 33 og i uge 34. (15 og 22 august).

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

København Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193531&DepartmentId=20060&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880264

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet