BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Det Kongelige Teater søger medarbejdere til kundeservice, der er en del af afdelingen Salg og Kundeoplevelse.
Kundeservice spiller en central rolle i at sikre den gode kundeoplevelse særligt før og efter de forestillinger, der spiller på scenerne.
Du vil indgå i et team af super dedikerede og engagerede kundekonsulenter, som hver dag håndterer henvendelser fra Det Kongelige Teaters gæster via telefoniske henvendelser, på mail og chat, samt via vores fysiske billetsalg i de tre huse, der udgør Det Kongelige Teater: Gamle Scene, Operaen og Skuespilhuset.
Dine arbejdsopgaver vil komme til at foregå i alle tre huse og vil bestå af vagter i vores callcenter i Operaen, hvor vi hver dag hjælper de gæster, der ringer ind til os og henvender sig på mail og chat, samt i vores fysiske billetsalg i husene, hvor vi holder åbent op til forestillinger og sørger for at hjælpe de gæster, der måtte have brug for at købe, bytte eller printe en billet i sidste øjeblik.
Med den gode kundeoplevelse for øje hjælper vi mange forskellige slags mennesker hver eneste dag – både de garvede publikummer, der kommer igen og igen og de helt nye gæster, der har brug for lidt ekstra vejledning for at finde den helt rigtige forestilling.
Arbejdstiden ligger primært indenfor tidsrummet 9-21, og er fordelt på alle ugens dage. Den ugentlige mængde timer vil variere fra måned til måned afhængigt af spidsbelastningsperioder.
Lidt om dig
- Du brænder for at give alle kunder den bedst tænkelige kundeoplevelse og kan gennemskue hvad den enkelte kunde har behov for
- Du er en god vært, som yder en fantastisk service, er udadvendt, smilende og god til at vejlede
- Du elsker teater og scenekunst
- Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt og på dansk og engelsk
- Du har nemt ved at sætte dig ind i og betjene forskellige systemer
- Du kan holde hovedet koldt i travle situationer
- Du er fleksibel og har mulighed for at arbejde både i dagtimer, aftener og weekender
- Du kan træde til og tage ekstra vagter med kort varsel
- Du har mulighed for at skrue op og ned for mængden af timer løbende
Vi tilbyder
Ansættelse og aflønning vil ske efter gældende overenskomst for kontormedarbejdere i staten (HK).
Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Ansøgningsfrist 25. august 2023. Vi holder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sara Karlsson på skar@kglteater.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Operaen, Ekvipagemestervej, 1438 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171367&DepartmentId=8608&MediaId=2416&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892104