BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
HAR DU FLAIR FOR KUNDER OG SOCIALE MEDIER?
Sociuu ApS, Nørrebro
Ønsker du en stilling, hvor kundeoplevelsen er omdrejningspunktet for din hverdag, og hvor to dage ikke er ens? Brænder du for sociale medier, og synes du det kunne være interessant at følge virksomheder, som arbejder med medarbejderaktiviteter på sociale medier? - Så har du fundet frem til den helt rette stilling!
Vi leder nemlig efter en Customer Success Manager med flair for kunder, dialog og sociale medier.
HVEM ER VI?
Sociuu er en dansk IT startup, med 15 medarbejdere i Danmark, Tyskland og Holland. Sociuu er en online platform, som gør det nemt for virksomheder at engagere medarbejderne på sociale medier. Det skaber værdi i form af både øget synlighed og større medarbejderinvolvering. Et stærkt værktøj for virksomheder der arbejder med employee advocacy.
Vi er i rivende udvikling og har brug for flere hænder på det danske kontor, hvorfor vi er på udkig efter en energisk, serviceminded kundeansvarlig, der vil være del af et dynamisk team, hvor ansvar, højt humør og en fælles indsats er højt prioriteret.
ANSVARSOMRÅDER
Din fornemmeste opgave bliver at hjælpe vores kunder til bedst muligt succees. I Customer Success teamet har vi dagligt møder med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at man som person trives med at være den der tager initiativ, eksekverer og følger op. Dine primære opgaver vil bestå af:
- Daglig dialog med kunder og egen kundeportefølje i DK og udland
- Samarbejde med kunder for at udvikle strategier, der kan sikre den bedste brug af vores produktet og løsninger som kan hjælpen dem med at opnå det bedst mulige værdi
- Facilitere god support på vores supportkanal og live chat
- Opsætning og træning af nye kunder for at sikre et grundigt onboarding forløb
- Udarbejdelse af kommunikationsmateriale til kunder (blogs, video, onboardingmateriale etc.)
- Event Afholdelse
Stillingen er fuldtid. Vores kundeportefølje er bred, så det vil være muligt også at møde mange forskellige både nationale og større internationale organisationer indenfor mange brancher.
OM DIG
Du er disciplineret og synes det er fedt at have ansvar for egen kundeportefølje. Måske du har læst kommunikation (cand.merc, cand.komm, akademiuddannelser o.lign.) eller har tidligere erfaring med customer success disciplinen? Du kan lide at arbejde som et team og løse opgaver både i fællesskab og selvstændigt. Du kan tilrettelægge din egen hverdag og ønsker at give kunder en sublim kundeoplevelse. Da vi har kunder på tværs af grænser og tidszoner, skal du være villig til at planlægge din arbejdsuge, så du en eller to dage om ugen kan supportere kunder udenfor alm. arbejdstid. Samarbejde på tværs af landegrænser og kulturer må derfor også gerne være en interesse.
Dine kvalifikationer kan med andre ord også beskrives som:
- Ansvarsbevidst og proaktiv i din hverdag
- Resultatorienteret med en samarbejdende og ydmyg tilgang for at sikre kvalitet.
- God til at kommunikere på skrift og tale - både på dansk og engelsk
- God til at sætte dig ind i nye IT-systemer
- Lidt bedre end alle andre til sociale medier ;)
- Komfortabel i Excel og Office pakken
Kan du nikke ”tjek!” til ovenstående, så lad os endelig høre fra dig hurtigst muligt. Vi har spændende projekter som starter, så snart vi har fundet den rette kandidat.
Ansøgning
Send gerne din motiverede ansøgning og CV allerede i dag til nanna@sociuu.com
Vi inviterer løbende til samtaler, så i dag er bedre end i morgen.
Læs mere om Sociuu her: www.sociuu.com
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Nanna Bøgelund Madsen, Head of Customer Success via nanna@sociuu.com
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Recap in English
We are looking for our next customer success manager. We have an international scope in our client portfolio and colleagues from our European offices, so please do not hesitate to apply if you are English native speaking. This position will be based in Copenhagen at our Danish office.
If you have a passion for social media, customer relationship management, and online platforms, this position may be the perfect fit for you. As part of your role, you'll be responsible for managing your own portfolio of clients, crafting effective communication products, and joining a dynamic and enthusiastic team that strongly believes in the benefits of employee advocacy.y believes in the benefits of employee advocacy.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
København Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sociuu ApS, Ryesgade, 2200 København N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: nanna@sociuu.com
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891210